aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



5 Haziran 2013 Çarşamba

Mayıs Ayında Neler Almışım???

Merhaba canlarrrrr...
Yine uzun bir ara ve yine uzun bir aranın sonrasında ben karşınızdayım :)
İlk olarak tüm müslüman aleminin Miraç Kandilini kutlar,ettiğimiz dualarımızın ve tövbelerimizin kabul olmasını dilerim...

Yine blog aleminden ve Bursamdan uzunca bir süre ayrı kaldım :( Neredeyse 1 aydır Ankaradaydım.Biliyorsunuzki bu yılın sonunda evlenip Ankara'ya gidiyorum.Bu yüzden sıkça Ankara seyahatlerim çıkıyor.Ama bu sefer annem için gittik.Annişim ufak bir operasyon geçirdi Ankara Hastanesinde.Şu an herşey yolunda ve Rabbime şükürler olsunki annem çok iyi :)

Bende anca vakit bulup bol fotoğraflı bir post hazırladım sizlere...Bakalım Mayıs ayında gardolabıma yeni neler eklemişim...
Bu iki parçayı Batikten aldım.Bir ürün aldığında 2.ürün %30 indirimli oluyodu yanlış hatırlamıyorsam.



Bu sene çok moda olan ve herkeste gördüğüm bol paça pantolonu nihayet bende dolabıma ekledim :)


Bunlarda Ankara ganimetlerim :) Pazar dolaşmayı çok severim.Ankarada da hemen yerlerini öğrenip uğrama fırsatı buldum...Çiçekli gömlek harici tişörtlerin tanesini 5TL gibi bir rakama aldım :)



Bu yaz bu çanta kurtarıcım olacak.Hem elde taşıyabileceğim hemde askısı sayesinde yandan atarak kullanabileceğim bir çantam oldu :) Bu arada çanta L.C.W den


Bu espadrillerde Bursada Çetin Mağazasından :) Yazın ayağımdan çıkarmıyacağım kesin...

Saat hariç bu güzelliklerde Ankaradan.

Benden bu kadar canlar...Elimden geldiğince her ay dolabıma eklenen yeni parçaları burdan sizlerle paylaşıp sizinde fikirlerinizi almak isterim...

Kocaman sevgiler ♥ ♥ ♥


11 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Yeni cicilerini güle güle kullan. Bloğunu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederım canım... Hemen iadeyi ziyarete geliyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almıssın :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. annene çok geçmiş olsun canım,cicilerinide çok beğendim gülegüle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benımmmm... Cok tesekkür ederim Allaha şükürler olsun ki geldi gecti annemin olayı :)
      Kocaman öpüyorum çıtır anneee :)

      Sil
  4. Güe güle kullan hepsi şahane o çantanın puantiyelisini alıcam bendeeeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim...Biraz gec bi yanıt oldu ama kusuruma bakma :(

      Sil
  5. Guzel gunlerde kullan :) hepsi cok guzel gorunuyor.. Cok sicak bir blogun var:)
    Takibindeyim.. Bende beklerim ;) opuyorumm
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim canım...Bende hemen iadeyi ziyarete geliyorum bloguna :)
      Sevgiler

      Sil
  6. hepsi çok güzel bayıldım canım bu arda bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)