aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



29 Kasım 2012 Perşembe

Mevsimlerden Yaz...Beni Hep Mutlu Eder :)

   Yine uzun bir ara...Yine ve yeniden merhaba !!!
   Bugün güne biraz kötü bir rüya görmüş ve gözlerimi açtığımda ''Allah'ım o nasıl bir rüyaydı öyle'' diyerek başladım.(Rüyaların tersi kıçar derler ve umarım doğru söylerler).Hem kötü rüyanın etkisi,hemde havanın kapalı ve birazda puslu oluşu daha da morelimi bozmaya yetti :( Temmuz ayında doğmanın vermiş olduğu yaz aşkı,kış mevsimini hep Küçük Emrah modunda,kaşlar aşağılara inmiş bir halde geçirmeme sebep olmuştur :)
   Bende bugünü böyle geçirmemek adına en sevdiğim mevsimden ve her yıl dört gözle beklenen tatil günlerimden bir post yapmak istedim...Benim şimdiden yüzüm gülmeye başladı.Resimler,yazılar beni o tatil günlerime geri götürdü...Umarım bu soğuk ve puslu günlere birazcık güneş ışığı sızdırmışımdır :)


Alinn Boutique Hotel Sarıgerme
Ben ve nişanlım biraz alışkanlıklarımıza bağlı insanlarız...Gittiğimiz restorant,yenidiğimiz yemek,tatil beldemiz ve kaldığımız otel genellikle aynıdır.Değişiklikleri çok sevmeyiz ve burayıda 2 yıl önce keşfettik o gün bugündür tatil dediğimizde tek aklımıza gelen yer Sarıgerme oluyo :)

Bu oteli tercih edip sevmemizin en büyük sebebi ise ; otele 0-16 yaş arası çocukların yada ailelerin alınmaması...Yani buda demek oluyorki sakin,dingin,''yapma oğlum,gel kızım,koşma çocuğum''gibi bağırışmalardan uzak gerçek bir tatil geçiriyosunuz.

O kadar sakin ve sessizki ben Eylül ayında girdiğim KPSS sınavına bu manzaraya bakarak çok rahat çalıştım...Hatta bu resmi kahve molası verdiğim bir zaman çekmiştim...Yazzzz çabuk gellllll :)

Olmazsa olmazlarım...dı...Ama hayatımda artık sigara yok !!!

Benim gibi yaz mevsimine aşık olanlara gelsin bu postum...
Sevgiler.
Öpüldünüz...

2 yorum:

  1. bizde esimle alıskanlıklarına baglı bir cift oldugumuz icin her sene hangi otele gitsek diye dusunur sonra yine Kemer Limak Limra'ya gideriz :)
    ama yazdıkların benim icin ilham oldu :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak gıtmenızı tavsıye edıorum.Tatılı tatıl gıbı yasamak burada mumkun sadece otel dısında pek bısı yok eglence anlamında...
      Bende sızın otelı merak ettım. Bır goz atayım :)
      Sevgıler

      Sil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)